Pojďme se v tomto článku podívat, co se vlastně může na vaší stránce odehrávat, pokud provoz ze zdrojů, jako jsou internetové vyhledávače, není zrovna veliký.
Každý internetový vyhledávače se snaží svým uživatelům nabídnout co možná nejlepší obsah z těch nejlepších webových stránek, snaží se, aby byl uživatel spokojen, protože jestliže je spokojen s výběrem výsledků vyhledávání, tak je spokojen i s internetovým vyhledávačem jako takovým. Je velice těžké zaujmout uživatele, který hledá váš obsah, natož pak někoho, kdo o něm před chvíli neměl ještě ani ponětí.
Pro vás by mělo být stěžejní identifikovat důvod toho, proč se vlastně lidé na vaši stránku nehrnou. Pravděpodobně za tím bude stát rozhodnutí algoritmu vyhledávače nezařadit vás na přední příčky výsledků pro hledané termíny. CO za tím může být?
– doba načítání webové stránky a jejich částí
– špatně optimalizovaná klíčová slova na stránce
– příliš mnoho reklam či reklamy otravující uživatele
– nedostatečná transparentnost u webové stránky, žádné certifikáty či dostatečně transparentní seznam autorů obsahu
Samozřejmě příčin neúspěchu může být vícero, ovšem člověk, který se vůbec neorientuje v takovýchto věcech, může být naprosto ztracen. Přesně proto je důležité, abyste si zajistili seo profesionála, který ví, co a jak, a dokáže vaše podnikání opět postavit na nohy. Ten totiž může s přesností říci, co vlastně brání vašemu úspěchu a jak k tomu došel. Valná většina totiž používá celou řadu SEO nástrojů, které dokáží analyzovat celou webovou stránku a které poukáží na zdroje problému. Některé mohou být technické stránky, jiné spíše obsahové, druhé zase mohou mít co dočinění se samotnou optimalizací, tedy že vše je v pořádku, jenom o té stránce nikdo neví. Balíček služeb se dle toho také rozrůstá či snižuje, ovšem nikdy není špatné připlatit si, pokud chcete nejen více zákazníků, ale také předběhnout konkurenci.